Krótko o mnie i o tematyce bloga


 Jeżeli jakimś cudem tutaj trafiłeś i czytasz ten post to bardzo mi miło. Będzie mi jeszcze milej jeśli go w tym momencie nie wyłączysz.  Założyłem tego bloga ponieważ chcę wyrazić siebie właśnie w ten sposób.  Jednak wypada się chyba krótko przedstawić.

Kim jestem?

 Mam na imię Szymon, jestem siedemnastoletnim uczniem drugiej klasy technikum. Nie mam konkretnych planów na przyszłość, ponieważ mam chyba jeszcze czas na takie decyzje. Wstępnie mam w planach związać moją przyszłość z logistyką- na takim profilu uczę się w mojej szkole - lub moimi zainteresowaniami. To w takim razie...



Czym się interesuję?

 Na pewno nie zakładałbym bloga, jeżeli nie miałbym niczego  ciekawego do zaprezentowania. Interesuję się wieloma rzeczami, jednak większość moich hobby była "tymczasowa" aniżeli "na stałe". Próbowałem podejmować się chyba prawie wszystkiego, jednak w wielu przypadkach nie czułem pełnej satysfakcji podczas praktykowania moich zajawek. W końcu jednak udało mi się za coś wziąć na poważnie. Obecnie skupiam się na muzyce, kulturoznawstwie, słowie pisanym, oraz w planach mam zgłębić tajniki fotografii. Jeśli chodzi o muzykę, nie opiera się to jedynie na jej słuchaniu. Śpiewam, kolekcjonuję płyty różnych artystów oraz samemu czasami coś nagrywam.

Co Was czeka?


 Analogicznie można domyślić się, że blog będzie kręcił się głównie wokół muzyki, podróżowania i epizodycznych wpisach, które będą odbiegały od reszty. Różnorakie zestawienia, analizy, wypowiedzi na temat poszczególnych artystów i wiele innych rzeczy. To będzie Was czekało w najbliższym czasie na moim blogu!

Dlaczego blog?

 Uważam, że mam bardzo dużo do powiedzenia na wiele nurtujących mnie tematów. Moim zdaniem blog to idealny sposób ekspresji mojego "ja". Uwielbiam komunikować się z ludźmi poprzez słowo pisane. Chcę, po prostu pokazać Wam co ciekawego mam do zaoferowania. Stąd moja decyzja na założenie bloga!

 Mam nadzieję, że tym postem zachęciłem was do zostania tu na dłużej. Do zobaczenia!

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.